بچه هااا آزمایش سل فری ۹تومنه؟؟

۱۶ پاسخ

منم امروز هر آزمایشگاه زنگ زدم ۹ تومن بود

من داذم ۷و۸۰۰

۹میلیون وای خدا ازمایش سلفری برای چیه واجبه

یا ابلفظل

منم دادم ۹ تومن شد

من ديروز پرسيدم گفتن ٦و خورده اي

بسته به مرکزی که میفرستن داره
من سه تا معرفی کردن 5 و خورده ای،7 و خورده ای و 8خورده ای

7 تومن

بله حدودا

دوستانی که انجام دادن جایی نیست که همون اول بخاطر بیمه کم کنن؟
بیمه چندماه بعد پولشو میده؟

من الان دادم آزمایشی ۸۹۰۰

من حدودا ۵،۶هفته پیش انجام دادم ۸۳۰۰

منم امروز همه جا گفتن ۸وهشتصد
فقط مرکز ناباروری ابن سینا گفت ۷وخورده

سلام من انجام دادم طرف قرار داد بیمه بود از 6 میلیونو 200 فقط 900 و خورده ای گرفتن

بله ۸۸۰۰هست

من 6 بود

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان نیاراد مامان نیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیستم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته دهم بارداری
مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی