عزیزم استرس عامل نازایی پس اصلا استرس نداشته باش استرس عامل اصلی اینه که میگیره و تشکیل نشه لقاح پس بیخیال باش مطمئن باش تو اوج بیخیالی یه دفعه خوشحال میشی
هنوز اگه 20 سالته چرا آنقدر زود آخه جوش الکی نزن هنوز خیلی وقت داری خدا بزرگه الهی هرکس تو این ماه عزیز بچه میخواد خدا دامنشو سبز کنه و یه نی نی سالم و صالح بهش بده الهی آمین
وای چقدر خوبه عزیزم انشالله بزرگ میشن همشون حداقل تو هرتخدان دوتا بالغ بشن انشالله دوقلو میاری این ماه 🙃
یعنی طبیعیه
روز دوم هنوز هورمونی نیست که فولیکول رو رشد بده
از روز سوم آرام آرام هورمونها بالا میرن و یکی یا ممکنه دوتا فولیکول از اون ده تا رشد کنن و غالب بشن
خب روز دوم زوده بایدم سایزشون کوجیک باشه باید روز ۱۱یا۱۲بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.