الان دیگ چیزی ب اسم نازایی وجود نداره هر چیزی درمان داره ... تنبلی تخمدان داری منم داشتم الا باردارم باید اصلاح سبک کنی و قرص مصرف کنی
برامنم اینجوری بود ماه اول که خوردم غالب شد ولی ماه دوم ریز بود من لتروزول شبی دوعدد داد
عزیزم چند وقت برو تحت نظر فاطمه یاری اون دکتر خیلی خوبیه
دکترت کیه عزیزم
نه بابا
نه عزيزم چرا نازايي اين يعني تنبلي ميري دكتر دارو ميده فوليكولات بزرگ ميشن
چرا گریه و ناامیدی کلی دارو هست امپول میزنی بزرگ میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.