من آلژی دارم تک سرفه میکنم دکترم گفت سیتریزین بخور ضرر نداره؟

۳ پاسخ

ازمایشتو گرفتی؟؟

دکترت بهتر میدونه

منم سرما خوردم دکتر برام فقط استامینوفن و سیتریزین نوشت..فکر نمیکنم مضر باشه منتهی خواب آالود میکنه ک بهمین خاطر من استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان م.ع مامان م.ع روزهای ابتدایی تولد