۸ پاسخ

سخت نگیری سخت نیست

نه فقط تب میکنن نگران نشو ..داروشو بموقع بده

حواست به تبش باشه و پاشو قنداق کن تکون نده دردش بیاد

نه اصلا سخت نیست فقط استامینوفن ب موقعه بده

برا من که اصلا سخت نیود خداروشکر همش خواب بود ولی چهار ماهگی روز اول خیلی گریه کرد بچم اذیت شد درد داشت

نسبت به واکسن های دیگه سخت تره چون بچه روز اول بیقراری میکنه

نه گلم
هر بچه ای یه جوره
برا من سخت نبود

نه عزیزم خیلی سخت نیس فقط چون اولین واکسن شه یکمی هردوتاتون اذیت میشید
فقط مواظب تب کوچولوت باش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا جونم مامان ایلیا جونم ۳ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی