سلام درد بالای شکم از چیه انگار شکمم زخمه داخلش نمیتونم خم شم؟

۵ پاسخ

منم دارم عزیزم البته همراه باکمردرد

من یک وجب بالای نافم از امروز درد گرفته طبیعیه؟؟؟دوقلو دارم

منم همینم بخصوص وقتی غذا میخورم یا پیاده روی میکنم اشکم در میاد

بچه فشار میاره به معده و ریه و طحال اون قسمت درد میگیره منم همینم

منم دارم عزیزم

سوال های مرتبط