سلام خانم برای رفلاکس بچه هاتون چیکار میکنن

۲ پاسخ

من نکسیوم ۲۰ میدم با شیرخشک ای ار

شربت فاموتدین زیر نظر پزشک متخصص چندین ماهه فعلا گفته تا۶ماه بدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی