باکمال احترام هر خاله زنکی هرچی گفت تکرار نکنید الان به مادرایی که دیابت دارن استرس میدین عوارض شاید زیاد داشته باشه ولی قطعا لب شکری بودن ربطی نداره
نه عزیزم ربطی به دیابت نداره
من دیابت داشتم ، خداروشکر بچم وزنش نرمال بود بدنیا اومد لباشم خیلی خوشگله😄
نه عزیزم لب شکری ربطی به دیابت نداره بیخود استرس نگیری
یکم بچه تپلی میشه عفط
عوارض قند شایدرشد زیادبچه باشع یا کیسه اب میگن فک کنن اب دوربچه زیادمیشع ایناهمه احتمالش هس قرارنیس هرکی قندداره اینجوری باشع بعدم بادارو کنترل میشه دیگع
نه میگن بچشون تپلتر میشه البته منم دیابت بارداری دارم بچم خیلی کم وزنه
نه کسایی که دیابت بارداری دارند رشد بچه بیشتر از سنش میشه
اگه دیابت کنترل نشه
اینا دو چیز جداست و ربطی ب همدیگه نداره
نه عزیزم
کی گفته؟
توسونوی آنومالی بررسي میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.