بچه ها خوبین مگه اینایی ک دیابت دارن لب بچشون شکری میشه

۹ پاسخ

باکمال احترام هر خاله زنکی هرچی گفت تکرار نکنید الان به مادرایی که دیابت دارن استرس میدین عوارض شاید زیاد داشته باشه ولی قطعا لب شکری بودن ربطی نداره

نه عزیزم ربطی به دیابت نداره

من دیابت داشتم ، خداروشکر بچم وزنش نرمال بود بدنیا اومد لباشم خیلی خوشگله😄

تصویر

نه عزیزم لب شکری ربطی به دیابت نداره بیخود استرس نگیری

یکم بچه تپلی میشه عفط

عوارض قند شایدرشد زیادبچه باشع یا کیسه اب میگن فک کنن اب دوربچه زیادمیشع ایناهمه احتمالش هس قرارنیس هرکی قندداره اینجوری باشع بعدم بادارو کنترل میشه دیگع

نه میگن بچشون تپلتر میشه البته منم دیابت بارداری دارم بچم خیلی کم وزنه

نه کسایی که دیابت بارداری دارند رشد بچه بیشتر از سنش میشه
اگه دیابت کنترل نشه

اینا دو چیز جداست و ربطی ب همدیگه نداره

نه عزیزم
کی گفته؟
توسونوی آنومالی بررسي میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری