۵ پاسخ

والا ما قند داریم نمیدونم‌چرا برعکس بچم وزن نمیگیره

نمیفرستن سزارین
توی ۳۸ هفته بچه رو به دنیا میارن اگر سفالیک باشه با آمپول فشار وگرنه سزارین

چون بچه هاشون تپل میشن میفرستن سزارین اگه رعایت کنن و تپل شه نمیفرستن

اره درسته میشه سز اجباری من بارداری اولم دیابت داشتم سز اجباری شدم

نه همه رو من خالم. دوستام دیابت داشتن طبیعی بودن بعضی وقتا اونایی که دیابت دارن بچه ها شون وزنشون زیاد برا همین

سوال های مرتبط

مامان حلما گلی🧚‍♀️ مامان حلما گلی🧚‍♀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری