خانوما فرنی امادع میگیرین

۶ پاسخ

فرنی های برند ماجان خیلی عالیه گلم تنوع هم داره

سرلاک حریره بادام گرفتم

نه نمیگیرم

اخه فرنی که راحت ترینه..سر جمع ۵ دقیقه هم طول نمیکشه چرا اماده

نه کاری نداره درست کردنش که بعدم همه چیز آماده مواد نگهدارنده داره خوب نیست به بچه بدیم

ن اماده مواد نگه دارنده داره

سوال های مرتبط

مامان هامین🫀 مامان هامین🫀 ۱۷ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی