عفونت میگیره میگن
ببین هر چیزی تو اسلام گفتن الان داره دلایل علمی محکم براش پیدا میشه پس بی حساب اولیای خدا حرفی نزده اینو یقین داشته باش
کاش میشد نکنی التشون کوچیک میمونه و زود انزالی میگیرن بخاطر همینه مردای ایرانی زود انزالی دارن
مگه الان شوهرا و پدرامون ما ختنه کردن، لزوما تو نعوذ مشکل داشتن؟!
اگه می خوای انجام بدی، 6، 7 ماهگی انجام بده، که زود ترمیم شه، بچه هم یادش بره
به هر حال تو ایران اکثرا انجام میدن، فردا از اون ور بچه ات نگه مامان چرا همه انجام دادن، تو برای من این کارو نکردی!
از نظر اسلام مسلمان میشه و لذتش برا زنش و خودش بیشتر میشه
عزیزم جدای از بحث مذهبی و پزشکیش
از لحاظ عرفی هم درست نیست تو مملکتی که همه انجام میدن ختنه نکنی
پسفردا بچه میره مدرسه براش سوال میشه ابراز ناراحتی میکنه
اگه ختنه انجام نشه از لحاظ بهداشتی باید اموزش ببینه همینه اون لایه زیرش ترشحات داره خیلی برای بچه سخته
خارج از کشور اینهمه اموزش میبینن توی مدارس بازم خارجیا همیشه بو میدن
اصلا ختنه از زمان مصریان بوده و گفته شده اولین کسایی که انجام دادن اونا بودن
هیچ چیز بدی هم نیست
نگران مشکلات نعوظ و فلان هم نباش هیچ ربطی نداره
پسر خواهرم تا 3 سالگی براش انجام ندادن مدام عفونت میگیرفت از وقتی ختنه کرد خوب شد ولی چون بزرگ تر بود خیلی اذیت شد هرچی کوچیک تر باشن ختنه بشه بهتره
باعث میشه ادرار راحت تر انجام بدن
عزیزم داذی انجام میدی دیگ خیلی نزار دیر شه بچه متوجه شه گناه داره
من کاری به شرع ندارم اما همسر من پرستار بخش اورولوژی هست ،
ببین از نظر ظاهر ک با بقیه متفاوت هست
یه
حالت پوست اضافه داره
ک هر سری میره دستشویی باید کامل آلت و بکشه جلو و درست بشوره که تو پوست اضافی عفونت و ادرار و کثیفی جمع نشه
که بعید میدونم مردای ایرانی حوصله داشته باشن 😁
اگه خواستی انجام بدی پیش دکتر خوب ببر
تو مورد زود انزالی فقط یه چیز دلیل هست
طرف
بلد نباشه انجام بده مشکل پیش میاد ....
همسرم
تعریف میکنه مردای سن بالا میان ختنه میکنند
بیشتر هم برای عفونت هست
من که نمیکنم ، همسرمم موافقه، مگراینکه مشکل پزشکی داشته باشه خدایی نکرده، تا خودش بزرگ شه تصمیم بگیره،
هیچم اشکال نداره تو سن بالا انجام بشه،یه فامیلمون پسرش دبیرستان بود ختنه کرد تازه.
منکه نمیکنم
هیچی قدیمیا مد کردن من ختنه نکردم و نخواهم کرد
من کلا با رسم و رسوم کاری ندارم .
طبق تجربه ام بهت میگم من سر پسر بزرگم خیلی حساس بودم و خیلی تحقیق کردم با چندتا استاد اورولوژیک حرف زدم و تصمیم گرفتم ختنه نکنم و همه هم به نظر من احترام گذاشتن و اجازه ی دخالت نزاشتم.شما هم بخاطره حرف اینو اون کاری رو که دلت نمیخواد نکن.برو تحقیق کن اگه دلت خواست ختنه بکن اگه نه هیچ مشکلی پیش نمیاد.
در مورد عفونت باید تا ۲/۳سالگی مادر به بهداشت کودک برسه و از اون به بعد خودش تا عفونت نگیره اصلا چیز پیچیده و سختی نیست.
در مورد شکل ظاهری شم اصلا بد دیده نمیشه .
از لحاظ آینده هم چون تو ختنه به عصب هاش آسیب میرسه بله موجب زود انزالی میشه و...
حالا تصمیم با خودته .
من دو تا پسرام و قبل از چله بردم ختنه
خیلی زود خوب میشه و کمتر اذیت میکنن
من یکی میشناختم بعد چند سال رفت ختنه کنه عفونت کرده بود شدید
نمیدونم منم خیلی دودلم،خارجیا ک اینکارو انجام نمیدن هیچ مشکلی هم ندارن
جدا ازرسوم ورسوم مگه نمیگن عفونت میگیرن بایدختنه بشن
هیچی فقط به رسم و رسومه
ب قول یکی از دوستام بزرگ. ک بشن زنشون باید یه پرده رو بزنه کنار تا غول چراغ جادو بیاد بیرون😂😂😂😂
کاش میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.