۱۰ پاسخ

من
خیلی خوبه هم میوه رو راحت میخوره هم برای لثه‌هاش خوبه هم یه جور اسباب‌بازیه که خوشمزه‌ست😁

مثلا چیا بهشون میدین

ماهلین داره

این فصل سیب پیدا نمیشه چرا 😐😐

من میخواستم بگیرم براش ولی دیدم برا دهنش بزرگه گفتم بعدا بگیرم

منم استفاده میکنم خیلی دوست داره مخصوصا وقتی لثه ش میخاره

واسه دوقلوها اصلا خوب نبود . دوسش ندارن

من استفاده میکنم خیلی خوبه
بچه رو خوب سرگرم میکنه
برای خارش لثه عالیه
میوه شم قشنگ میخوره

من استفاده میکنم

من استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی