۷ پاسخ

اگه شیاف بزاری خیلی بهتره چون تهوع داشته

عزیزم یا با سرنگ اگر هم نداری قطره چکون حالا مولتی یا اهنش اگر داری ۷ تا و نصفی از اون میشه

من با سرنگ اندازه میگیرم عریزم

تقریبا سه قاشق مربا خوری

با سرنگ بده

من قطره چکون بزرگ خریدم داروخونه طبق اون میدم
پسر منم ۳ تا۴روز تب شدید کرد تازه دیروز تاحالا خوب شد فقطم با ایبوپروفن تبش پایین میومد

مهدی**

سوال های مرتبط