منم خسته شدم واقعابشدت گرمایی شدم همش درحال خفه شدنم ازطرفیم نگران حرکتای بچه م شکمم سنگین شده خوابیدن نشیتن سخت شده برام
وااای من دلم میخواد زودتر برسیم ب هفته امن.تنها نگرانیم همینه.
وای منم خسته شدم از لگن درد ار همش خدا خودش بخیر کنه 😑😑
بدیش اینه توفصل گرماییم ینی من همش بطری آب دستمه ازبس گرمههههه وزنم بالارفته ازاینورم هی درد جدید اضافه میشه 😣
کاش مث پیشیا دوران بارداریمون کم بود😁🐱
وای دقیقا من که دیگه دیوونه شدم از بس الکی منو میفرستن سونو نوار قلب هی برو بیا
حرکات رو چک کن دیگه یه بار تکون نخوره دیوونه میشم که مشکلی نداشته باشه
چون مایع دورش زیاده 🥲
یه روزم میگی دلم برای اون روزام تنگ شده
وای اصلا اینارو نگو منم همش همینو میگفتم الان حسرت اون روزارو میخورم 😩😂😂
اره دیگه آخراش سخت میشه
منم تازه اول ۳۴ هفتم 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.