مامانا شما پاهاتون ورم نداره؟
برامن یکم داره

۸ پاسخ

من ورم نکردم چون
از اول بارداری تا الان نمک نخوردم کلا خیلی کم مکر اینکه ی چیزی بیرون بخرم نمک داشته باشه وگرنه خونه اصلا نمی‌خورم

من دوبار پاهام یکم ورم کرد تو ماشین نشستم یکم انگشتام جلو عقب کردم مچ پامو چرخوندم پامو بالا گذاشتم خوب شد این کارارو هر روز بکن اگه پاهات ورم میکنه

باد نکزدم ولی سیاه شدم😂😂

نه نداره ولی خیلی نمک میخورم اخرش ورم میکنم

واسه من از الان دست پاهام ورم داره پف پفی شدم پاهام کف پام خیلی درد میکنه

منم هر از گاهی ورم می‌کنه بعد خودش خوب میشه نمک نخور زیاد

برا من پای چپم یه کوچولو داره فک کنم طبیعی به خاطر افزایش خون

نمک و اینا نخور اصلا

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخمل نازم🎀🩷 مامان دخمل نازم🎀🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد