خانوما من کی باید برم سونو ؟اخزین سونوم ۱۸هفتگی بوده

۳ پاسخ

خود دکتر بهت میگه

سونو رشد از ۲۸ هفتگی تا ۳۲ هفتگی
سونو رشد و چسبندگی مینویسه دکتر

بین ۲۸تا ۳۲هفته سونو رشد میفرستن

سوال های مرتبط

مامان 💕عزیزِدلم💕 مامان 💕عزیزِدلم💕 ۶ ماهگی