۱ پاسخ

من نه ولی کسایی رو دیدم که آره دیدم که باردار شدن
نمیدونم چند سانت بوده ولی میگفتن موقع زايمان طبیعی پدرشون در اومده
زايمان طبیعی با فیبروم خیلی سخته

سوال های مرتبط

یاسا یاسا قصد بارداری