من بچه اولمه و انشاالله خدا بخاد میخام ک طبیعی باشم
من بچه اولمه و طبیعی.
من میخوام با اینکه دکترم گفت احتمال سزارینت بیشتره
من عزیزم سپردم بخدا همه تونستن منم میتونم😍
منم طبیعی بودم تموم شد و رفت
من🫣
ولی همسرم مخالفه و میگه فقط سزارین 🥲
من 🙋🏻♀️
منم طبیعی
من بچه اولمه و طبیعی ام
سزارینم دردش خییییبییلی قابل تحمل تر از طبیعی
اصلا سمت طبیعی نروووو دردش وحشناک
من مجبووووورم چون تو شهرما چیزی به اسم سز اختیاری وجود نداره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.