کیا اینجا بچه اولشونه میخان طبیعی انجام بدن

۱۲ پاسخ

من بچه اولمه و انشاالله خدا بخاد میخام ک طبیعی باشم

من بچه اولمه و طبیعی.

من می‌خوام با اینکه دکترم گفت احتمال سزارینت بیشتره

من عزیزم سپردم بخدا همه تونستن منم میتونم😍

منم طبیعی بودم تموم شد و رفت

من🫣
ولی همسرم مخالفه و میگه فقط سزارین 🥲

من 🙋🏻‍♀️

منم طبیعی

من بچه اولمه و طبیعی ام

سزارینم دردش خییییبییلی قابل تحمل تر از طبیعی

اصلا سمت طبیعی نروووو دردش وحشناک

من مجبووووورم چون تو شهرما چیزی به اسم سز اختیاری وجود نداره🥲

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی