من ۴۰ روزممنشده بود داشتم اولین بار درد داشتم خیلی الانم دارم اولش فق
بله
یکم سخته ولی اونجوری ام نیست ک نشه
ن بابا بیخیال بزار بدن کاملا خوب بشه
اره من روز۳۶ام دوتا بخیه از بیرون خورده بودم و اذیت انچنانی نداره بنظرم یکم سوزش فقط اولش
یکیار
اره خیلیم حال داد
آره
من ۵۳روز ،دیشب برای اولین بار داشتیم یکم اذیت شدم ولی بخیه زیاد نخورده بودم ۲تا
خیلیم درد داشتم تا 5 الی 6 بار بعدش درد داشتم
من 50 روز بعد سزارین
آره چندین بار🤭
یه بار نصفه نیمه چون که خیلی میترسیدم
نه هنوز موقعیت نمیشه
نی نی میخوابه پسرمبیداره
پسرم خوابه یا کلاسه نی نی گریه 😁😁😄😄😄
هنوز نه میترسم واقعا ، سر دسشویی ایرانی که میشینم هنوز کش میاد واژنم بخیه ها درد میگیره نمیتونم بمونم زیاد سریع باید بلند بشم 😫
اره دو باره اولش خیلی درد داشت
ن هنوز
آره چقدم دردناک بود🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.