۷ پاسخ

تو پریودی اصلا نباید خودتو بشوری اصلا نباید آب به بدنت برسه چون مشکلات وحشتناک رحمی میاره که نازایی اولیشه بقیه بیماری ها بماند!

حالا ازین ب بعد دیگه استفاده نکن دوران پریودی خیلی دوره حساس و مهمی هست باید خیلی مراقب خودت باشی صب بلندشو قشنگ یه کاچی درست کن برا خودت صبونه بخور تواین دوران شکم لگنتو گرم نگه دار

وااایئیی سوال منم بود ، ولی استفاده نکردم این سری آخری ۶ روز پریود بودم دیگ دیروز و امروز با شامپو بچه شستم حس سبکی داشتم
بدم میاد اخرای پریودی

نههه تو پریودی دهانه رحم بازه و اصلا خوب نیست که ازین چیزا استفاده کرد

نه تو پریودی و بارداری استفاده نشع

اره چرا نشه

خیر نمیشه استفاده کنی

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری