۵ پاسخ

امروز آبگوشت دادم
ماکارانی میدم
تاس کباب
کباب دیگی با برنج
عدس پلو
نخود فرنگی با کته
سوپ
کوکو
تخم بلدرچین
انواع فرنی ها پوره میوه ها
حلیم
انواع کته ها کته ماش
پنکیک

مرسیی قشنگم

شوید پلو با گوشت چرخی

من به حریره ی بادومش، خرما و گاهی موز اضافه میکنم، داخل سوپ هم کدو یا سیبزمینی، هویج، برنج جدیدا جودوسرپرک و یک بند انگشت فلفل دلمه هم میزنم... اوتمیل رو هم چند روزی هست درست میکنم اونم با جودوسرپرک، سیب، یکم موز و یک خرما.... پوره ی هویج و سیب هم خوبه...
من تا حالا از شیر و حبوبات استفاده نکردم

اینارو جدا درست میکنم. مخصوص خودش از غذای خودمون نیس
فقط آبگوشت امروز از غذای خودمون بود ک فلفل نزدم و نمک خیییلی کم بود

سوال های مرتبط

مامان نانا🩷 مامان نانا🩷 ۱۱ ماهگی