۵ پاسخ

نود تا خوبه دیگه دختر من اون قدر نمیخوره
نه شیر نه آب ولی چایی کمر نگ هرچه قدر جا کنم میخوره

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید..ارسال به تمام نقاط کشور🌹😘
این هم شماره مه09168947617

دختر من آب نمیخوره اصلا

۹۰ خوبه دیگ توقع داری چند لیتر بخوره

بدنش کم آب شده

سوال های مرتبط