۷ پاسخ

پسر من با غذا یبوست میشه

دختر من الان چند روزه روزی ۵.۶بار بیرون روی داره قبلا روزی یبار بود الان هر بار که شیر میخوره همزمان بیرون روی داره پدی لاکتم میدم فایده نداره تازه از غذا و شیرم افتاده این چند وقت بزور دو سه درجه میخوره اونم با کلی ادا اصول تهشم میمونه.پس به زیاد خوردن نباید باشه

نه بابا من امروز اصلا غذا ندادم به بچه هام از صبح تا الان چهار بار مدفوع کردن

اگه اسهال نداره و مدفوعش معمولیه که عیب نداره حالا میخوای یبار از دکتر هم بپرس

برعکس پسر من ک از وقتی غذا میدم یبوست گرفته

اره دیگ عزیزم معده ظرفیت معلومی داری زیاد میخوره مجبوره دفع کنه

دختر من تا غذا میدم دستشویی میکنه،😐😐 هضحم هم نمیشه ،شیر میدادم چند روزی یع بار

سوال های مرتبط