خیلی بده متأسفانه ، نشخوار فکری، دائم یه موضوعی رو آنالیز و بررسی کنی، .. یه جورایی انگار ذهن بیست و چهار ساعت کار میکنه آرامش نداره
وسواس فکری خوده خودتی دقیقا
چند باری فکر کنم این سوال پرسیدید
وسواس مثل اینکه مثلا پیله کنی یه حرفی هی بگی
فکر کنم منم دارم
وای چقدر شما تاپیک میذاری یه حرفو خسته نشدین
باید بری روانپزشک دارو بگیری
در حین مصرف دارو بری روانشناس ریشه اشو پیدا کنی
ورزش کنی همش سر خودت گرم کنی
تا کم کم خوب شی
مثلاً ب یه چیزی پیله کنی مثلاً شوهرم قرص اعصاب میخوره ب شدت وسواسه حتی رو دارو خوردنش مثلاً یکی رو باز میکنه بهش شک میکنه نکنه جلدش باز بوده یا نکنه نخورده باشمش
من فک کنم دارم نمیدونم چجوری درمانش کنم
یه چیزی شدیدا باخودت مرور میکنی حتی بااین ک خودت میدونی فکربی خودی مثلا در قفل میکنم چندین مرتبه چک میکنم میرم بین راه میگم در بازه بااینکه میدونم چک کرده بودم یا گاز رو میبندم از شیر اصلی هم میبندم ولی میگم نه گاز روشنه یااتو یا میگم نکنه فلان اتفاق بد بیفته و چندین بار بهش فکر میکنم خیلی خیلی بده آرامش آدم رو سلب میکنه
اینکه ب ی چیزی مدام فکر کنی و هیچ جوره قانع نشی من ی مدت داشتم ودعا میکنم هیچکس تجربش نکنه
شوهر من داره فک کنم ولی نمیدونم چجور ثابت کنیم بهش
اصلا درمان داره
من داشتم الان بهترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.