از کجا بفهمم کدوم شیر خشک برا بجم بهتره؟؟؟
اینکه میخوره سکسکه میکنه یعنی شیر خشک نمیسازه؟؟؟
چرا همه مون شیرخشکی شدیم؟؟
شمام مثل من شیرت کمه؟؟
من اپتامیل ساده میدم راضیم
اپتامیل ساده
من پرونوترا رو میدم ولی حس میکنم وزن نمیده
من هر دوتا رو به بچم دادم
بنظرم آپتامیل ساده خوشمزه تربود چون بچم بهترمیخورد
منم آپتامیل پرونوترا میدم دخترم راضیم
نسل پیشرفتشه برای رشد مغزو ایمنی بدن خیلی خوبه
الان هم همین رو گرفتم
من سمت راستی رو برا پسرم گرفته بودم خیلی خوب بود راضی بودم
من آپتامیل ساده میدم راضی هستم هم سبک هم وزن دهیش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.