۳ پاسخ

من آن تی زده ۱۱تیر
ولی بیمارستان میگه چون پریودی منظمی داری ۱۴تیر برام زده

منم همینطورم

منم ان‌تی تاریخ زایمانم زده ۱۰ تیر. ورزش و دمنوش و اینا هم فایده نکرده. هیچ علامتی از زایمان ندارم.
موندم چه کنم.

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓 مامان رقیه🍓 ۸ ماهگی