من ی بار بیهوش شدم برای ی عمل دیگه خوب بود بعدش سردرد و اینا نداشتم میگن انگار بی حسی سزارین سردرد داره
ولی بهوش ک اومدم اون قسمتی ک عمل شده بود خیلی درد داشت داشتم میمردم شیاف زدم خابیدم
من اولی بیهوش بودم دومی بیحسی
بنظرمن بیهوشی بهتر بود چون بیحسی خیلی درد داشتم خیلی
بیهوشی
هم امپول کمر نمیخوری
هم اینکه حین انجام سزترین استرس و فشار نمیگیری
ببین بیهوس نشیااا
بعد بهوش اومدن یهو کل درد سزارین حس میکنی من سر پسرمتو ریکاوری چندنفر دیدم چقد ناله میکردن وگریه
تو بی حسی کم کم دردو میفهمی یهو ن
مادربزرگ من یه بیهوشی بوده یه بی حسی
به مامانم میگفت بی حسی کمردرد میاره فقط بیهوشی برو مامان جان
مامان منم من و خواهرم رو بیهوشی سزارین کرد ۲۷ سال قبل و ۲۳ سال قبل
و تا این سن که مشکل هوشی و جسمی نداریم😂(اینکه میگن بیهوشی به بچه منتقل میشه)
منم سر دوتا بچه هام بیهوشی بودم
والا از لحاظ هوشی و جسمی عالی هستن حالا نمیدونم چرا انقدر حساسیت نشون میدن که به بچه منتقل میشه
مگه چقدرش میخواد به بچه منتقل بشه؟
منکه اتاق عمل بهم گفتن قبل رسیدن به بچه به دنیا اومده..
اما من خودم میگم بیشتر به روحیات مامان بستگی داره..
من خودم دچار وحشت شدید میشم وقتی وارد اتاق عمل میشم
و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم به هوش باشم و صداهارو بشنوم و تکون بخورم که بدونم الان از شکم پاره شدم میخوان بچه رو بکشن بیرون
و از طرفی هم نمیتونم قبول کنم آمپولی که مستقیم میخوره توی نخاع آدم عوارضی نداره
من بنظرم از بعد بی حسی اول کمرم دچار مشکل جدی شده. اینسری ماما کفت برو دکتر مغز اعصاب چکت کنه نیاز بود بری بیهوشی. دکتر زنان گفت ن نیاز نیس همون برو دکتر بیهوشی شرایط بگو خودش تصمیم میگیره برات
من بیهوشی بودم اینبارم فقط میخام بیهوشی باشم بی حسی وحشتناکه
من هردو شو تحربه کردم و ترجیح میدم بی حس بشم تا بی هوش
من سر اولی بیهوش شدم سردومی و سومی بی حسی گرفتم چون تجربه هردو رو دارم قطعا بی حسی بهتر بود توی اون چند ساعت که بی حسی پرستار یا همراه سینتو میزاره دهن نوزاد مگه نوزاد چقدر شیر میخوره؟ به جاش اوج درد زایمان توی بیحسی میگذره ولی بیهوشی به محض به هوش اومدن با انبوه دردهای وحشتناک مواجه میشی... پیشنهاد میکنم لذتی که دیدن بچه موقع زایمان داره رو هرگز از دست نده
از کامنتات نفهمیدم آخرش کدوم بهتره من خودمم دفه قبلی بی حسی بودم کمرم ک داغون شد ولی بازم میترسم بیهوشی بدتر باشه
چرا فکر میکنی بعد سزارین شیر داری ؟ من تا سه روز شیر نداشتم اونایی هم که سزارین کردن همینو میگن
بيهوشي خوبه قبلشم بسپر ماساژ شكميشم تو همون بيهوشي برات انجام بدن
بي حسي از نخاع انجام ميشه كه بعدش يه عالمه عوارض داره
دختر دایی من معاون یه بیمارستان معروفه شیرازه.میگفت بیهوشیو میزارن واسه سوگولیاشون.منم رفتن اونجا که بیهوشم کنن.اصلا بی حسی نگیر که صدبار پشیمون میشی
بی حسی؟افتضاحه و به دلیل تینکه موادش ارزونتره همه رو میگن بی حس میکنن
بی حسی بهتره به نظرم چون بی هوشی روی بچه هم تاثیر میزاره داروی بی هوشی و بچه بعد از به دنیا اومدن یه کم منگه راحت نمی تونه شیر بخوره و اینکه موقع زایمانت رو متوجه نمیشی اولین گریه نوزاد رو نمیشنوی ولی توی بی حسی کاملا لحظه مادر شدن رو میفهمی. اونجوریم نیست که سرتو اصلا نباید تکون بدی من تجربه شو دارم فقط زیر سرت نباید بالش بزاری وگرنه می تونی اینور اونور کنی سرتو اصلا سخت نیست
روش بی هوشی میگن منسوخ شده چون از طریق جفت میرسه به جنین
بی حسی خودشون بچه رو میزارن رو سینه ات
البته هر کدوم عوارض خاص خودش رو داره
بنظر من هیچ کدومش خوب نیست بهترینش زایمان طبیعی بعد زایمان هیچ دردی نداری تازه زایمان طبیعی هم اونقد سخت نیست که میگن من از تجربه ای که دارم طبیعی میگم بهتره
ولی خب الان همه بی حسی انتخاب میکنن چون سریع میان بخش به بچه شیر میدن
بعده بی حسی سرتو نباید پایین بیاری و تکون بدی بدنت رو میتونی فکر کنم. ولی من خودم ترجیحم بیهوشیه
والا منم موندم
میگن بیهوشی نمیتونی شیر بدی بچه همش گیج میزنی
بی حسی هم میگن تا چند ساعت نمیتونی راه بری کمردرد داری
اخرش نفهمیدم😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.