به خاطر بی حسیه ک میگن تکون ندی من تکون دادم بعد زایمان به شدت سردرد شدم
من تکون دادم میگن سردرد میگیری ولی من نگرفتم
سخت ترین زمان همون دقیقس ک مین بعد 12ساعت از سزارین باید راه بری همین جوری ک راه میری خون از بقیه هات راه میفته
سلام اره 8ساعت ک نباید اصلا چیزی خورد من ایقد تشنم بود ولی نذاشتن بخورم و تا 12ساعت نباید بلند بشی ایقد اذیت شدم ک نگو
بله دارم
تا بی حسی از بدن خارج میشه باید تکون ندی ولی من تکون میدادم میگن باعث سردرد بعد زایمان میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.