من روغن زیتون میخورم عالیه. اوایل که فشار نداشتم با پنیر میخوردم اما الان فشارممیره بالا فقط با نون میخورم
چندتا آلو خیس کن یه شب تا صبح
بعد بخور
عالیه
روغن زیتون
من وقتی ذرت کنسرو یا بلال میخورم سریع اثر میکنه... کیوی و انجیرم خوبه..و شیرگرم
گیلاس خیلی خوبه من خوردمنتیجه گرفتم
با اینکه قبلش شربت هممیخوردم فایده نداشت
هرروز بخور تا خوب شی
زردآلو و گوجه سبز و کیوی و انجیر خشک .برگ قیصی مایعات ولرم ناشتا
انجیر خشک با آب داغ بخسیون بخور
از دارو خونه شربت بگیر خیلی خوبه
من زردآلو خوردم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.