تاپیکمو بخون ببین بهت گفتم چیکار کنی
از خیلی چیزا..و خیلی کارا باید کنی که البته سخت هم نیس.مثلا رو پله و زمین خالی و سرامیک و.. اصلا نباید نشست ..تو جای سرد هم همینطور... ورزش و پیاده روی روتین رو داشته باش. غذاهای طبع سرد نخور.. هروقت پریود میشی حتتتما اگه تونستی رو آجر داغ بشین.این از قدیم بود و بسیار مرسوم شده دوباره از نظر طب سنتی و البته اصلاح سبک کلا
شکمتو با روغن سیاهدونه ماساژ بده ک خونرسانی خوب انجام بشه ب اون قسمت و گرم بشه . دمنوشای گرم بخور. پاها و شکمتو گرم نگهدار
سلام دوست عزیز،سردی رحم باعث تخمدان پلیکیستیک میشه و از عادات غذایی و طبع بدن میاد.باید به پژشک طب نوین یا همون طب سنتی مراجعه کنی.
ولی خب استفاده از کیسه آبگرم در زمان قائدگی،استفاده از دمنوش های گرمیجات البته به اندازه کم و همچنین رعایت پوشش جوراب همیشه،ننشستن روی زمین سرد و کف حمام و همچنین دوش های گرم و مالش روغن سیاهدانه در ناف خیلی بهتون کمک میکنه.اول مطمئن بشید طبعتون و رحم تون سرد هست بعد خوددرمانی کنید⚘️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.