برا سردی رحم چی خوبہ ??

۶ پاسخ

اوریکو تراپی و ماساژ درمانی زیر نظر ماما .درکنارش دمنوش پنج انگشت و بومادران و دمنوش کاسنی و گزنه و بابونه و رازیانه یکم عسل استفاده کردم سردی و کیست بر طرف کرده

فقط وفقط ازمیوه فروشی زنجبیل تازه بخربروخونه ابش بگیر میشه عصارع زنجبیل. خیلی آمده اما نصف استکان. یهویی میکشی سر.پشتش لیموتازه ک نمک زده باشی بکش دندونت بخورتاعطشش رابکشه. یعنی عالیععع من نتیجع گرفتم ک میگم

من همه اینارو انجام دادم فایده نداش ۶۰شب پشتهم سیاهدونه زدم بشکم بادکش خوردن سیادونه باعسل گرمی زیاد خوردم بازم سرده رحمم انقد ک شکمم دست بزنی میفهمی

عزیزم تخم هویج بخر دم کن روزی دولیوان بخور خیلی عالیه

کاچی

هر چی گرمیه😅وماساژ رحم و تخمدانها با روغن سیاه دانه و بادکش گرم رحم

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
Fati🤎🧸 Fati🤎🧸 قصد بارداری
چشم انتظارتم🤱 چشم انتظارتم🤱 قصد بارداری
مامان نقلی مامان نقلی هفته دوازدهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد