از ديشب تاالان بيدارم درد واژن امونمو بريده

۱۰ پاسخ

یکم دوش اب گرم بگیر، یه بالشت بین پات بزار و دراز شو خیلی بهتر میشه

شاید انقباض داری، شیاف بذار

من هم مثل شمام ولی دکترم گفت از الان زوده شاید عفونت ادرار داری تو ازمایشای که دادم هم عفونت داشتم

منم دیشب خیلی درد داشتم میترسیدم به چپ و راست بچرخم

واای بخدا ب سختی پامیشم
عین ادمای پیر بدتررر
اصلا مختل شدم
واژنم داره از هم میره
کشاله رانم
اوخ نگم

پس همه اينجورين ماشالله 😂

منم همینم😂

وای ماه اخر خیلی درد داره

چقد ک هم دردیم 😢😪

منم😐

سوال های مرتبط

مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی