سر شیاف رو با روغن زیتون چرب کن که بتونی راحت بذاری
نصف و یک چهارم رو دارم میزارم ولی تو نمیره بچه هم گریه میکنه و زور میزنه نمیزاره بره تو.
با چاقو قدی نصفش کن
خیلی باریک بشه
پشت بچه رو خوب چرب کن و یواش یواش انجامش بده
شیافو نباید کامل بزاری .با چاقو نصش کن ک باریکتر بشه
عزیزم شیاف رو یک چهارم یا یک هشتم کن و بزار. همینجوری براشون بزرگه. سریع هم بزار که دردش نیاد.
با روغن زیتون سرشون چرب کن
من عمرا شیاف بزارم هرموقع یبوست میشه نبات و توابجوش حل میکنم دوسه سیسی میدم خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.