۷ پاسخ

سر شیاف رو با روغن زیتون چرب کن که بتونی راحت بذاری

نصف و یک چهارم رو دارم میزارم ولی تو نمیره بچه هم گریه میکنه و زور میزنه نمیزاره بره تو.

با چاقو قدی نصفش کن
خیلی باریک بشه
پشت بچه رو خوب چرب کن و یواش یواش انجامش بده

شیافو نباید کامل بزاری .با چاقو نصش کن ک باریکتر بشه

عزیزم شیاف رو یک چهارم یا یک هشتم کن و بزار. همینجوری براشون بزرگه. سریع هم بزار که دردش نیاد.

با روغن زیتون سرشون چرب کن

من عمرا شیاف بزارم هرموقع یبوست میشه نبات و توابجوش حل میکنم دوسه سی‌سی میدم خوب میشه

سوال های مرتبط