۱۰ پاسخ

ب من گف این علائم داشتی بیا بیمارستان

منم همین طورم وحشتناک اسیدمعده دارم هفته دیگ هم نوبت عمل دارم
انگارازاول ویارگرفتمه اذیتم

طبیعی هست فاموتیدین و قرص لانسوپرازول خوبه ارام میشی

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

یدونه فاموتیدین بخور

منم الان دوهفته اینجوری شدم با شربت معده هم خوب نمیشم دمنوش نعنا و یکم زیره سبز و‌نبات میخورم اروم میشه

هفته های اخر سوزش معده میاد چون فشار میاد به معده

منم دقیقا همینطوری شدم 🫠دوباره ویارم برگشته و همش حالت تهوع و سوزش معده دارم..دکتر مبگف طبیعیه

شربت معده بگیر

منم اینجوری شدم زبونم یه عالمه دون دون زدع

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد