به نظرتون چند هفته برم جنسیت مشخص میشه

۶ پاسخ

بزار همون انمالی 18هفته برو که دوبار پول سنو ندی

۱۵ دقیقع

انومالی بری صد در صد جنسیت درسته

من همون انتی بهم گفت و هم ۱۴ هفته و ۴ روز که رفتم

من ۱۳هفته و سه روز بهم گفت

فک کنم بعد ۱۵ هفته مشخص میشه همون بذار غربالگری ۱۸ هفته بری خوبه دقیق میگه

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🙋‍♂️ مامان 💙🙋‍♂️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لاویا الینا🫄 مامان لاویا الینا🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری