من رفتم نوبت بگیرم گفت فقط نیرو مسلح رایگان بیمه های دیگ نهایت ۱۰۰کمتر میدین
باید ازاد بپردازی بعدش اگر تکمیلی داری عکس بفرستی اونا پولو بهت مقداری برگردونن
نه عزیزم آزمایش ان تی نن آزاد حساب کرد تکمیلی هم داشتم گفت غربالگریه اول و دوم آزاد حساب میشه شامل بیمه نمیشه دو تومن هم گرفت
من فقط سونوم انجام داد آزمایش ازاد شد ولی فاکتور بیمه داد بهم
نه والا من بیمه تکمیلی هم داشتم گفت کلا آزاد حساب میشه ولی میتونی فاکتور ببری
آره بیمه تکمیلی داشته باشی ردیفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.