تجربه مفیدی اگر دارین واسه قبل سزارین بهم بگین 🙃🙂

۴ پاسخ

بنظرم اگه دولتی هستی حتما پمپ درد بگیر من نگرفتم حتی بهم مسکن هم نمیزدن خیلی بهم سخت گذشت شیافت هم روز اول اصلا تاثیری نداشت دوساعتی دوتا میزاشتم خیلی زیاد درد داشتم
بچه اولم خصوصی اصلا ن درد فهمیدم ن چیزی
بنظرم پمپ درد بگیر حتما
من خیلی هواسم بود سرم تکون ندادم آخرش سردرد و گردن درد شدید سرم سزدم

پمپ درد حتما بگیر سرتو اصلااا تکون نده حتی یکم ، نسکافه و چای و قهوه غلیظ تند تند بخور

اصلا نیازی به پمپ درد و اینا نداری جونم فقط رعایت کن سرتو تکون ندی شیافم بگی خودشون برات میزنن

روزای قبل عمل سعی کن یبوست نگیری وغذای نفاخ وسنگین نخور
بزای سینه ات حتما کمی چند روز قبل چرب کن یا پماد شقاق سینه بمال
اگر بی حسی هستی سرتو تکون نده بعد عمل
زیاد صحبت نکن
ناشتایی بعد عمل رو هم با مایعات و نسکافه و... باز کن
شیاف دیکلوفناک ومسکن همرات داشته باش

سوال های مرتبط