اااا من فکر کردم فقط خودم ازین قاشقا دارم😁
آره درست میگی .زیاد بدیم کلا از غذا بدشون میاد
بچه من نصف اینم نمیخوره. کلا بچه ها باهم فرق میکنن .یه بچه میبینی ۲ برابر این بشقاب میخورن
بعد ی چیزی عزیزم ،برا پسرم که غذا نمیخورد گفت که غذا رو اصلا باهم قاطی نکنین بذارین بافت های متفاوت رو ببینه مثلا برنج و خورشت جدذا بذار بعد هرقاشق بریز رو برنج و بده بخوره گفت بچه ها این جور غذای قاطی رو اصطلاحن کثیف میدونن و معمولا نمیخورن
من یه پست تو پیج یه دکتری دیدم که میگفت بچه یک تا ۲ سال یک قاشق غذاخوری برنج باید بخوره
۲ تا ۳ سال دو قاشق غذاخورش و همینجوری روند ادامه پیدا کنه...
الان این غذا واسه بچه یه ساله اگه یه قاشق غذاخوری ازش بخوره کافیه
چون شیر هم میخورن خب معده شون سنگین میشه،ممکنه دل درد بگیرن،اذیت بشن
بین ۱تا۲سال در حد یک تا دو قاشق غذاری خودمون کافیه،حالا بعضیا کمتر بعضیام بیشتر ولی نرمالش همینه چیزی که مشاور تغذیه میگفت
زیادم هست. خوبه عزیزم. پسر من شش تا قاشق اگه بخوره
خیلیم خوبه اندازه غذا خوردنش نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.