خانوما من ۳۷هفته‌ و ۱ روزم بچه ی جورییییی خودشو ب واژنم می‌کشه از دردش می‌شینم شکمم سفت میشه کمرم درد میگیره داغ میشه ولی ادامه دار نیست فردا میخام برم پیش دکتر زنان ببینم اگه دهانه رحمم بازه بگم معاینه تحریکی کنه زودتر زایمان کنم میدونید چرا ؟ چون تو شهرمون ی بیمارستان هست ی دونه زنان داره برا زایمان اگه نباشه زایمانی قبول نمی‌کنند می‌فرستن خود اراک ی ساعت راه هست بعد شوهرم بیست چهاری یا سرکاره یا بیرونه ماشینم تو دسترس نیست میترسم تو آمبولانسی چیزی زایمان کنم اصلن نمی‌خوام برم اراک برا همین میخام تو همین شهرمون خلوته زایمان کنم دکترمون از چهارشنبه همین هفته دیگه نیست تا ی هفته ده روز احتمال داره اون نباشه من زایمان کنم برا همین حالا بگید تا ۳۷هفته و ۳.۴روز بنظرتون بچه دیگه کامله درسته ی خورده فکر کنم ریزه میاد اره ؟چیکار کنم زودتر زایمان کنم من سر پسر دومم ۳۸هفته و ۳روز بودم رفتم بیمارستان در همین اندازه بود دو سانت بودم معاینه تحریکی کرد زایمان کردم الان نمی‌دونم انجام میده یا نه نظرتون چیه


بارداری بارداری زایمان فرزند پروری بارداری بارداری زایمان فرزند پروری بارداری بارداری زایمان فرزند پروری بارداری بارداری زایمان فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

بنظرم‌زوده هنوز تا ۳۹ ۴۰‌وقت داری

منم کمرم داغ میشه درد میگیره ومیره رفتم دکتر زنان معاینه کرد دوسانت بازم دوست دارم زودتر زایمان کنم دوتا بجه کوچیک دارم ی،طرف خسته شدم منم ۳۷ هفته یک روز هستم نمیدونم چکار کنم زودتر زایمان کنمم

بمن ۳۷ هفته و ۴ روز نوبت سز دوم دادن گفتن رسیده هست

برو مطب ماما برات معاینه تحریکی کنه، حسابی جارو برقی بکش کار سنگین کن

سوال های مرتبط