۷ پاسخ

روغن کرچک بخور

عزیرم. پیاده روی کردی

از پله بالا و پایین برو

حالا چه عجله‌ای داری؟

هرکارم کنی تا موقش نیاد نمیاد من
همه کار کردم تا زمانش نرسه نمیاد
تحرک داشته باش نه زیاد نه کم

دیگ کامله اصلا همچین چیزی نمیشه،پله برو ،اسکات بزن ،پروانه برو،دوش اب گرم برو زیردوش اسکات بزن ،

نه دگ دستگاه ک اگ مشکل دگ داشته باشه شاید
ورگرنه بچه الان کامله

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
خانوما من ۳۷هفته‌ و ۱ روزم بچه ی جورییییی خودشو ب واژنم می‌کشه از دردش می‌شینم شکمم سفت میشه کمرم درد میگیره داغ میشه ولی ادامه دار نیست فردا میخام برم پیش دکتر زنان ببینم اگه دهانه رحمم بازه بگم معاینه تحریکی کنه زودتر زایمان کنم میدونید چرا ؟ چون تو شهرمون ی بیمارستان هست ی دونه زنان داره برا زایمان اگه نباشه زایمانی قبول نمی‌کنند می‌فرستن خود اراک ی ساعت راه هست بعد شوهرم بیست چهاری یا سرکاره یا بیرونه ماشینم تو دسترس نیست میترسم تو آمبولانسی چیزی زایمان کنم اصلن نمی‌خوام برم اراک برا همین میخام تو همین شهرمون خلوته زایمان کنم دکترمون از چهارشنبه همین هفته دیگه نیست تا ی هفته ده روز احتمال داره اون نباشه من زایمان کنم برا همین حالا بگید تا ۳۷هفته و ۳.۴روز بنظرتون بچه دیگه کامله درسته ی خورده فکر کنم ریزه میاد اره ؟چیکار کنم زودتر زایمان کنم من سر پسر دومم ۳۸هفته و ۳روز بودم رفتم بیمارستان در همین اندازه بود دو سانت بودم معاینه تحریکی کرد زایمان کردم الان نمی‌دونم انجام میده یا نه نظرتون چیه


بارداری بارداری زایمان فرزند پروری بارداری بارداری زایمان فرزند پروری بارداری بارداری زایمان فرزند پروری بارداری بارداری زایمان فرزند پروری