۶ پاسخ

به نظرم یه دکتر حتما ببر خیالت راحت شه

یااااااااخدا
این بچەها چقدر کنجکاون🥺🥺🥺زنگ بزن از اورژانس مشورت بگیر

اشکال نداره نگران نباش
منم اون روز دستم خیس بود ب سیم لخت خورد کلا دستم بی حس شد ولی خوب شد بعدش

نمیزاشتی بخوابه

خدا روشکر به خیر گذشته. میتونی زنگ بزنی از اورژانس سوال کنی

جایش نگاه کن کبود نکرده یا سوراخ نشده مخصوصا دستا و کف پا

سوال های مرتبط