نظرتون راجب مسافرت با بچه سه ماهه؟🫢

۸ پاسخ

خوبه نترس اگه بچه ی اذیت کنی نیست

نه نمیشه، حداقل برای ما که نشد
تو سالن ها راش بردیم
زمان های توقف هم اگه بیدار بود پیاده اش کردیم

بلیط قطار تون رو تو اولین فرصت تهیه کنید. اما اون یکی دو روز آخر حواستون به بلیط های لحظه آخری هواپیما هم باشه. گاهی موردهای خیلی خوبی پیدا میشه. درسته در اون صورت یه مقدار هزینه کنسلی قطار باید بدین اما به نظرم به راحتی سفر با هواپیما می ارزه.

بچه ی تو که ۱۳ روزشه چجوری میگی ۳ماهه

اگه سخت گیر نباشین خیلی هم خوبه. چون هنوز غذا خور هم نشده. فقط اگه با ماشین می رین کریر برای گذاشتن نی نی تو ماشین ببرین. هم دائم تو بغل نیست هم جلش امن.
و به نظرم کالسکه هم به کارتون بیاد.

خیلی راحته که
من با بچه ۸‌ماهه رفتم چند وقت بعدشم شد یکسال وخورده اش بازم رفتم

من با بچه ۳۰ روزه رفتم خوب بود

بنظرم راحته چون همش خواب و شیر میخوره ولی من یا یه 1 ساله رفتم پدرم در اومد

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی