۳ پاسخ

منم رفتم ولی پنجره نده پایین کولر بزن چون باد گزم افتاب سوخته میکنه صورتشو

من انشالله ۲۶اوم میخام برم دوستمم هنوز بچه اش ۴۰روز نبود رفت شمال ومشهد

بستگی داره کجا بری خیلی گرم نباشه موقعیت اوکی باشه
واینکه بچه ات مشگلات کولیک شدید نداشته باشه
در کل آروم باشه مسافرت بهت می‌چسبه وگرنه بری کوفتت میشه اگر اذیت کنخ

سوال های مرتبط