دقیقا منم ی هفته ده روزه اینجوری شدم
اره آدم حس میکنه تازه حامله شده
من سر دوتا بچه اولم اینجور نبودم ولی این یکی چند روزی شده موقع غذاخوردن تهوع میگیرم
شاید به خاطر فشار به معده ست
من میلم میکشه ولی یکم که میخورم انگار خفه میشم
منم از وقتی وارد ماه هشت شدم همینجوری شدم
ی تایمی همینطوره خوب میشی
منم میل به غذا ندارم دیگه حالم بد میشه بیشتر از چند قاشق خوردنی
وایی شماهم من فکر کردم مریضی شدم که نمیتونم چیزی بخورم
منم والا بخدا🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.