۶ پاسخ

وای خدا کنه همینطوری ک تو میگی باشه
من خیلی حالم بده
واژن درد شدید دارماااا
نه دستشویی میتونم بکنم
نه بخوابم
نه راه برم
نه پهلو به پهلو بشم
انگار فلجم
چهارشنبه معاینه شدم بسته بودم

منم درد این ناحیه ها زیاد دارم، چهارشنبه که معاینه شدم گفت دوسانتی و بچه درست اومده پایین، ایشالا که تهشم اونی باشه که ت میگی

سلام قشنگم من سیسمونی میفروشم‌سایت خرید دارم قیمتام‌خیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه‌۱۲۰ ت شلوار دونه ای ۸۵ت
اگه خواستی خرید کنی عضو کانال ایتا بشید
اینم لینک کانال در پیام‌ رسان ایتا
@karenshopingg

من بارداری دوممه ولگن درد مخصوص واژنم خیلی درد می‌کنه
خدا کنه اینطوری باشه
و بارداری اول هیچ وقت واژن درد نداشتم تا روز آخر

منم خیلی لگن دردو واژن درد دارم فعلا تا زایمانم مونده
بارداری دوممه

اگ اینطور باشه ک من فول ترینم.امیدوارم همینی باشه ک میگی😂

سوال های مرتبط

مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی