من یه بالشت خیلی نازکی میزارم
تا ۴ یا ۵ ماهگی تشک شیب دار داشت بعدش بالش گذاشتم
من اینو میذارم زیر سرش
من نمیزارم اکثرا با اغوشیش روی تشک ریفلاکسه
فقط وقتی بخام پوشکش و عوض کنم بالشت میزارم زیرسرش
بالش بذار اگر دوس داری ولی خیلی کوتاه باشه و یجوری بذار که از زیر شونه تا سرش رو بالشت بالش باشه که به گردنش فشار نیاد
من اکثرا نمیذارم ، مامانم همیشه میذاشت من باهاش دعوا داشتم
الان برای پنج ماهگی به بعدش بالشت گیاهی خریدم
من بالش نمیزارم دکتر گفت اگه بزاری راه تنفش از زیر گلوش قطع میشه، روی تشک آنتی رفلاکس میزارم یوقتایی که بیدارم بالش فرم دهی میزارم
من همینجوری رو تشک یا پتو میزارم هراز گاهی بالش میزارم تا 4ماه میگن نزاریم بهتر
من میزارم
چرا بالشت نداریم من که میذارم یک بالشت نرم از بعد۴۰روزگی میذارم باعث میشد خودش بتونه آروغ بزنه خدایی نکرده اگه لچبالایم میآورد تو گلوش نمیرفت
من بالشت خیلی کوتاهی میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.