۶ پاسخ

منم همینطور زیرشکمم سنگینه اذیتم

زایمان

پاهام هم درد می‌کنه

طبیعیه یکم راه برو

سزارینی یا طبیعی؟

تحمل ☹️

سوال های مرتبط

مامان آقاعلی‌اکبر🩵 مامان آقاعلی‌اکبر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری