خانما 15 روز زایمان کردم چی بخورم شیرم چرب بشه ؟؟

#شیرخشک
#کودک

۷ پاسخ

دلستر، مایعات، آبگوشت، جیگر، مرغ، گوشت، کمپوت، میوه

قلم و دم گاو بذار بجوشه عصارشوبگیرتوهمه غذاهات بریز.خیلی عالیه

آب روغنو کرمانشاه ...جوش جوش لرستان

شیرچرب زیاد بخور

منکه هردارویی خوردم بی فایده بود از اول آبکی اومد تا الانم همونه کنارش کمکی شیرخشک میدم

چیزا مقوی بادام گردو
چمیدونم هرچی که مقویه

منکع هرچی خوردم بی فایدع بود بعد شیر خودم باید شیرخشکم بدم ب بچم

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان فرفری💙 مامان فرفری💙 ۹ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی