سلام مامانا از چند ماهگی میشه از کالسکه استفاده کنیم ؟

۴ پاسخ

از بدو تولد. من که از ۱۶ روزگی استفاده کردم.بچه خواهرمم سه روزه بود با کالسکه بردیمش بهداشت

اگه کالسکه روش کریر نصب میشه یا حالت نشیمن کالسکه کاملا میخوابه از بدو تولد میشه استفاده کرد ولی اگه حالت نشسته داره باید ۴ ماهه بشه بچه

من از دوماهگی عادتش دادم به کالسکه

از اولش

سوال های مرتبط

مامان حورا و نورا💞 مامان حورا و نورا💞 ۱۷ ماهگی