از بدو تولد. من که از ۱۶ روزگی استفاده کردم.بچه خواهرمم سه روزه بود با کالسکه بردیمش بهداشت
اگه کالسکه روش کریر نصب میشه یا حالت نشیمن کالسکه کاملا میخوابه از بدو تولد میشه استفاده کرد ولی اگه حالت نشسته داره باید ۴ ماهه بشه بچه
من از دوماهگی عادتش دادم به کالسکه
از اولش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.