من از اولای چهارماهکی کذاشتم چون ج ن گ شد کلا دوبار استف کردم میترسیدم برم بیرون
من از حدود ۱۵ روزگی استفاده کردم
من براش خریدن خیلی هم ذوقش رو دارم 😅 ولی باباش میگ فعلا نبرش بیرون هوا سرده و باد میاد
منکاز اخرای ۴ ایتفاده میکنم خیلی خوبه
من از ۱۰ روزگی دخترمو تو کالسکه گذاشتم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.