مامانا کالسکه از چند ماهگی استفاده میشه؟

۵ پاسخ

من از اولای چهارماهکی کذاشتم چون ج ن گ شد کلا دوبار استف کردم میترسیدم برم بیرون

من از حدود ۱۵ روزگی استفاده کردم

من براش خریدن خیلی هم ذوقش رو دارم 😅 ولی باباش میگ فعلا نبرش بیرون هوا سرده و باد میاد

منکاز اخرای ۴ ایتفاده میکنم خیلی خوبه

من از ۱۰ روزگی دخترمو تو کالسکه گذاشتم😁

سوال های مرتبط